Artikkelbilde

Åpningstider for vårt kundesenter

Hverdager 08 - 18 (fredag 15:30)

Internett til bedrift og lading av elbil: Alle dager, hele døgnet

Kontaktinformasjon

Telefon: 55 12 70 00

E-post: firmapost@bkk.no

Chat med oss nederst på siden

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg bruke de gamle Mine sider selv om jeg har opprettet en bruker for de nye?

Ja, den gamle innloggingen din vil fortsatt være mulig å bruke inntil videre. Du logger inn med det brukernavnet og passordet du opprettet på de gamle kundesidene. Om du ikke husker disse kan du velge "Glemt passord".

Hvilke produkter kan BKK tilby?

Vi kan tilby løsninger innen fjernvarme, kjøling og solceller, måling av forbruk, strøm og Internett til bedrifter. Vi har også hurtigladestasjoner i Sør-Norge og kan tilby spesialtilpassede ladeløsninger for borettslag, sameier og bedrifter.

Se mer utdypende informasjon på våre produktsider.

Jeg ser et mørkt gatelys, hvordan kan jeg si ifra om dette?

BKK Enotek vedlikeholder gatelys langs kommunale gater i Bergen kommune og flere andre kommuner på Vestlandet. Bruk vår selvbetjeningsløsning for å fortelle oss hvilket lyspunkt det gjelder. Dersom du ikke finner et lyspunkt på det aktuelle området i selvbetjeningsløsningen, er det utenfor vårt driftsområde . Takk for at du hjelper oss med å holde veiene opplyste og trygge.

Hvordan skal jeg logge inn på Min side?

Vi jobber med å forenkle påloggingen til våre innloggede kundesider. Inntil videre gjelder følgende påloggingsveiledning:

Kunder av BKK Varme og BKK Strøm: bruk denne siden og velg alternativet BKK Varme. Når du har logget inn får du muligheten til å begynne å bruke våre nye, mer kundevennlige innloggede sider.

Kunder av BKK Energitjenester: bruk denne siden

Kunder av BKK Digitek: bruk denne siden og velg alternativet BKK Nett. Brukernavnet ditt er fullt navn på formen Etternavn Fornavn Mellomnavn eller ditt valgte brukernavn. Påloggingsinformasjon finner du også på din faktura.

Ta kontakt med kundeservice om dette ikke fører frem, så hjelper vi deg gjerne.

Hvilket internettprodukt bør jeg ha til bedriften min?

På vår side for Internettløsninger kan du lese om hvilke løsninger for digital kommunikasjon som kan passe til din bedrift. Der ser du også hvordan du går frem og hvordan du kontakter en av våre eksperter. Du kan også ta kontakt med oss på telefon 55 12 70 00.

Hvordan går jeg frem for å lade bilen min på BKKs hurtigladestasjoner?

  1. Last ned appen Bilkraft fra App Store (iPhone) eller Google Play (Android)
  2. Opprett bruker i Bilkraft
  3. Legg inn ditt betalingskort i Bilkraft. Du kan også registrere en ladebrikke dersom du har en, og foretrekker det.
  4. Koble bilen til laderen med ladekabelen din
  5. I Bilkraft-appen, velg ladepunktet du er koblet til, og start ladingen
  6. Skriv inn registreringsnummeret på bilen dersom du blir spurt om det
  7. Når du er ferdig, trykker du på Stopp lading i Bilkraft.
  8. Koble ladekabelen fra laderen
  9. God tur!