Faktura

Her kan du finne vanlige spørsmål rundt faktura og betaling.

Ofte stilte spørsmål

Hva betyr det som står på fakturaen min?

Vi jobber med å gjøre fakturaene våre lettere å forstå. Logg inn på Mine sider for mer informasjon eller ta kontakt med oss på telefon 55 12 70 00.

Hvordan kan jeg bestille EHF-faktura?

Logg inn på Mine sider for å bestille EHF-faktura eller send oss en epost til firmapost@bkk.no

Jeg har avtalegiro men blir trukket for fakturagebyr. Hvorfor det?

Vi må sende ut fakturagrunnlaget ditt, og siden du ikke kan se dette på en avtalegiro får du en egen faktura. For å unngå papirgebyr kan du enkelt bestille epostfaktura eller eFaktura på Mine sider.

Jeg har ikke fått min faktura. Hvor kan jeg finne den?

Logg inn på Mine sider for å se om fakturaen din er generert, om den er basert på reelle målinger eller et forbruksestimat, og det du trenger for å betale.

Hvordan kan jeg endre min fakturaadresse? 

Du kan enkelt endre din fakturaadresse ved å logge inn på Mine sider. Alternativt kan du ta kontakt med oss på telefon 55 12 70 00.